This blog is for second year Law and Political Science students in Paris-Sorbonne University Abu Dhabi.
In it, you will find a daily update on the class calendar, homework, indoor and outdoor events.
We also advise you to regularly have a look at our timetable on the board located by the Head of Department's office "Ground Floor"

dimanche 25 novembre 2012

Important Announcement

Chers classe,

L'année dernière, quand j'ai décidé d'être délégué, j'ai promis de créer un blog dans l'espoir que notre classe peuvent être réunis.
Je suis tellement heureuse que le blog a été un succès, et pour ceux d'entre vous qui avez montré votre gratitude envers mon travail, je veux juste dire " je vous emprise".

Cependant, je vous écris aujourd'hui, parce que j'ai réalisé que je n'ai pas réussi. Nous ne sommes pas unis. Si un membre de la classe est malheureuse personne ne semble prendre l'initiative d'aider ou de faire quoi que ce soit.
J'ai proposé à envoyé une «lettre d'intérêt» à l'égard du comportement d'un professeur envers notre classe, et tout ce que j'ai en retour était "rien vas changer", et d'écrire une autre lettre à modifier les horairs de conférences tenues obligatoires pour les étudiants en droit d'être à une heure plus convenable, et la réponse à cela était aussi «rien ne changera ou bien cela ne me concerne pas"

Je suis désolé mais si c'est ainsi que la classe voit les choses, alors mon travail en tant que délégué est inutile.
Et pour les raisons mentionnées ci-dessus, je quiet mon poste comme délégué de classe.

Je vous remercie
de votre attention
Meitha

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Class,

Last year when I decided to be delegate, I promised to create a blog in hope that our class can be united.
I am so happy that the Blog has been a success, and for those of you who have shown your gratitude towards my hard work I just want to say "your welcome".

However I write to you today, because I have realized that I have failed you as delegate. We are not united. If one member of class is unhappy no one seems to take the initiative to help, or to do anything about it.
I proposed to sent a "letter of concern" towards the behavior of one our professor towards our class, and all I got in return was "it wont change anything", and to write another letter to change the timings of conferences held mandatory for law students to be at a more suitable hour, and the response to this was also "nothing will change or this doesn't concern me"

I am sorry but if this is how the class sees things, then my job as delegate is useless.
And for the reasons mentioned above,I have decided to quit my post as delegate of class.

Thank you for your attention
Meitha